stringozzi alle olive

Vegetarians is nie so bad nie. Hulle is mos darem nie eintlik 'n "hulle" nie en wie is "ons" dan nou? Ons is die ouens wat leef van battery hoenders en nie werklik omgee waar ons kos vandaan kom nie. Ek reis onrustig en onseker met my status as vleisvreter. Ook as afrikaans sprekende witman - veral as ek so ongelukkig is om Kurt Darren se musiek te hoor of die mense te sien wat vir die blou bulle skree. Maar nou ja, ek is mos ook darem altemit nie beter as hulle nie en moet ook versigtig waak om myself in 'n klasse diskoers te begewe nie. Dit is hoe meeste van die probleme oorspronklik ontstaan het.

Okay, dis 'n kosblog die en julle soek nie noodwendig my goedkoop wisdompies nie! Hierdie resep is, wat my betref, een van die lekkerste vegetarian pastas wat bestaan.

Jy benodig:
olyfolie
so 250g ontpitte swart olywe
2 knoffelhuisies, fyngesny
so 6 lekker groot bruin sampioene in skywe gesny
1 pakkie gedroogde wilde sampioene, fyngesny - onthou om dit in bietjie water te sit om te rehidreer
so bossie italiaanse pietersielie, fungesny
'n halfkoppie plaasbotter
'n grypie rooi chilli vlokkies of vars chilli (onthou om die pitjies uit te haal as jy bang is vir die skop)
sout en swartpeper
parmesan kaas, fyn gerasper

In jou lekker ou pan maak jy nou die olyfolie lekker warm, voeg die knoffel en sampioene by en braai lekker todat alles mooi bruin is maar moenie brand nie. Nou gooi jy die spulletjie in jou blender of voedselverwerker, voeg die olywe en pietersielie by, vat 'n slukkie wyn, draai die knoppie op 2 en maak fyn. Nou vat jy 'n teelepel en proe. Kort dit sout en peper? Okay, gooi dit in.

Nou is jou basiese sous gereed en kan jy puzzle bou saam met jou kinders of net die lekker boek nog bietjie lees. So 15 minute voor jy wil eet kry jy nou daardie selfde ou pannetjie aan die gang maar die keer met die botter in. As jou botter lekker borrel voeg die konkoksie en die chilli vlokkies by. Laat dit aanstap vir paar minute tewyl jy jou pasta kook. Ek dink 'n pasta soos penne sal lekker werk.

Moenie jou olyfsous laat brand nie. Dreineer die pasta en gooi dit sommer by die sous in die pan en roer dit deur. Nou moet die spannetjie wat sit en wag vir jou hulle sitplekke kry. Skep op in sulke mooi bakkies, strooi die parmesan oor en sit voor. Skink Shiraz in elkeen se glas en eet met oorgawe. Jy kan nou sonder om skuldig te voel die gesprek stuur in die rigting van hoe sleg jy voel oor die lewens van die arme battery hoenders. Ek ken nice vegetarians...

No comments:

Post a Comment