gemmer

Gisteraand strompel ek by die huis in en voel sommer net moeg. Ja, ek het 39,95 jare agter die blad en 'n drie-jarige tweeling en het genoeg rede tot stotter. Maar ek moet dit mos op een of ander manier kan aanveg of hoe? Die moegheid meen ek. Ek bedoel nie met chemiese oorlogvoering wat bruistablette en naalde in my boud insluit nie. Die eerste linie van verdediging moet mos per slot van rekening die kos wat ek eet wees.  Feuerbach het gesê "mann is was mann est" waarmee ek heelhartig kan saamstem. As ek by my skoonmense kuier vreet ek te veel vet skaaptjops en moet dan soos 'n skapie in die toilet rond blêr.

Ek was nie werklik gemotiveer om te kook nie. Die besluit is toe bangers en mash met bietjie groente. Maar wat van 'n asian twist hierop, wonder ek toe. Ek kook so paar aartappels en maak 'n lekker mash. In my wok braai ek die varkworsies en groente maar in plaas van die normale uie en knoffel gebruik ek toe die hele reuse knoets gemmer en knoffel. Aan die einde voeg ek my chop suey sous by en meng deur.

Toe smul ons aan romerige mash, met heerlike souserige geurige worsies, groente en lekker sterk gemmer wat jou sommer so bietjie laat snak na jou asem.

En vandag? Ek voel sommer beter en kan sweer dis die gemmer...

No comments:

Post a Comment