chicken a la king


Die meeste van ons ken die gereg van ons jong dae af, maar snaaks genoeg is dit iets wat mens nie meer baie maak nie. Ek vind myself op 'n Dinsdag aand met hoederborsies, 'n groen en rooi peper, halfpakkie sampioene, takkie tiemie en 'n potjie mascarpone kaas. Dan dink ek: "Thai green curry" of "butter chicken" en gaan aan. Maar eintlik is die goeie ou chicken a la king so gewone en lekker ding dat ons miskien versigtig moet wees om ons self te fancy te hou.

Die ding is dat heel eenvoudige resepte wonderlik kan wees as ons net bietjie inspirasie bygooi. Die chicken a la king van my jeug was weliswaar verskriklik boring en het maar na room geproe. Daar is tips wat mens kan gebruik om dit lekkerder te maak.

Hoenderborsies kan met fynvleis van 'n heelhoender vervang word om meer sappig te wees en veral vars groen kruie kan die gereg baie lekkerder maak. En met bruin porcini sampioene kan mens ook jou ou tekkies opvreet!

Wat ek maak is om grasuie, knoffel, biejie vars chili wat fyngesny en ontpit is, klein bietjie kerrie en 'n grypie gemmer in 'n pan te laat aanstap. Dan voeg ek my hoender by en braai saggies. Nou voeg ek die fyngesnyde groen en rooi pepers en die porcini (of enige sampioene) by. O ja, voor ek dit opdrink, net so halwe glas witwyn. Laat hulle met mekaar kennis maak en sit die pot se deksel op. Kook solank jou rys en maak 'n kaggelvuur. Doen gou jou facebook updates.

Alles is nou gaar, nou moet ons net die sous bietjie laat reduce. Haal die deksel af en draai bietjie vinniger. As die sous minder raak, gooi jy jou room of mascarpone kaas by en laat dit stadig prut. Gooi 'n lepel plaasbotter by. Die geheim van franse kookkuns is mos botter, botter en botter! Nou kan jy jou vars tiemie, origanum, marjolyn ens oorstrooi. Wat ook lekker werk is om nou bietjie suurlemoen skil of zest oor te rasper. Growwe sout en peper na smaak en siedaar. Kyk om jou hoe almal hulle laaste rys en die sous met hulle poeding lepels opeet!

No comments:

Post a Comment