3 bone slaai


Hierdie is 'n eenvoudige wenner wat jy 'n aand of twee voor die tyd kan maak en vir 'n paar dae hou. Ek gebruik:
1 blikkie botter bone
1 blikkie canellini bone
1 blikkie chickpeas
1 groen peper
1 rooi ui
grypie bruinsuiker
grypie vars knoffel
1 suurlemoen
grypie gemmer
vars petersielie
grypie gerookte paprika
growwe sout en peper
halfkoppie wyn asyn
halfkoppie goeie olyf olie

Onthou jy kan eksperimenteer, jy kan lensies bygooi of ander bone - belowe my net dat jy nie baked beans bygooi nie, dit is wat my betref saam met haddock en sandwich spread die aakligste goed beskikbaar!

Dreineer jou bone goed en spoel af. Sny die ui in fyn ringe. Sny jou groen peper in klein blokkies. Rasper versigtig die suurlemoen se zest (buitekant van die skil alleenlik). Gooi dit alles sowel as die sap van die suurlemoen, die knoffel en parika in 'n mengbak en meng goed. Moenie die bone breek nie. Voeg nou jou paprika, suiker, asyn, olyfolie en gemmer by. Meng, proe, meng proe - jy soek 'n balans tussen suur, sout en soet. Jy kannie kos berei sonder om te proe nie. Ek brand my mond permanent van proe oor die potte! Voeg sout en peper na smaak by en plaas in die yskas. Net voor jy dit opdien, strooi jou vars petersielie en miskien nog so blerts olyfolie oor. Hy moet maar bietjie staan om op sy lekkerste te wees. Bedien saam met enige iets of net op sy eie. Dis baie gesond maar moenie kla as jy vir die eerste span winde kan los nie! Dis mos alles deel van die ding.

1 comment:

  1. Love jou website. Dit is so eenvoudig. Gaan vanaand die 3 bone resep probeer op my Kiwi Vriende. Sal laat weet hoe dit gegaan het.

    ReplyDelete