vispastei

Dis Sondag oggend in ons deurmekaar, tweeling-omgekeerde huis. Ons drink koffie en besluit oor die dag. Kos is hoog op ons lys maar die proviant is laag want maand einde is nog 'n spikkeltjie op die horison. Toe dit kom by kosmaak, grawe ek in die vrieskas. Pakkie "ek en djy" hake - nie mooi nie maar kan werk. Pakkie spek, haal dit ook uit. Dan so twee uie, 3 knoffelhuisies, pakkie sampioene, 'n kop broccoli, 'n vars fennel bol en takkies uit die tuin, sout, peper, suurlemoenskil en wow - 'n driekwart room. Nou is ons in besigheid.

Jy kook eers die aartappels. Terwyl dit gebeur begin jy 'n pan met botter en 'n plassie olyfolie. Braai die uie, die repies fennel bol, knoffel, sampioene, broccoli en blokkies spek lekker. Terwyl dit prut, haal jy die vel van die hake af. Ja, ek weet dis eintlik stokvis maar dit klink vir my te kook en genieterig. Jy kan ander vis ook gebruik, as jou beursie vetterig is sal salm, tuna of ander lynvis lekker werk. Self 'n snoek, sonder grate mind you, sal werk. As jy shrimps of oesters ook het , laat waai. Maak seker die grate is uit en sny dit fyn. Gooi in die pan. Nou voeg jy die suurlemoenskil en miskien bietjie gemmer en kerrie by as jy wil. Braai dit lekker deur. Haal van die hitte af.

Berei jou mash voor op enige manier waarvan jy hou. Bietjie botter, sout en witpeper is sy vriende. Voeg nou die room by die mengsel in die pan en proe voordat jy sout en peper bygooi. Sny die  fennel takkies fyn en voeg ook by. Neem 'n platterige oondbak en skep die vismengsel egalig oor die hele bodem. Smeer die mash egalig bo-oor met die agterkant van 'n lepel. Jy kan as jy wil bietjie parmesan of enige kaas bo-oor rasper. Druk hom nou vir so 15-20 minute in op 180 grade. Maak 'n lekker spinasie dis aan die kant, ek koop die pakke baba spinasie blaartjies en braai dit vinnig in 'n pan met bietjie olyfolie. Die fout wat mense hier maak is om die spinasie te pap te maak. Braai dit vinnig en warm en gee sout en peper na smaak.

Ek weet die kossie is lekker want my dogtertjie het die volgende dag met 'n hele bak daarvan klaargespeel. Mens kan altyd kinders se opinies ernstig opneem, al is hulle drie jaar oud!

No comments:

Post a Comment