french toast


Nog 'n heerlike treffer vir 'n naweek oggend is french toast. Ek gaan dit definief nie franse roosterbrood noem nie - jammer maar dit klink simpel. Die meeste mense sal dit noem as iets wat hulle baie maak maar ek is nogal seker dat dit iets is wat soms baie sleg gemaak word.

Moenie bruin of volgraan brood gebruik nie, hierdie is nie 'n gereg om mee gesond te wees nie - wel gesond in jou gees want dit is comfort food. Klits so 6 eiers (3 mense) en voeg 'n trekseltjie melk/room by. Giet dit in 'n plat bak en laat die brood daarin dryf. Verder benodig jy brie kaas, cranberry konfyt, sout en peper.

Druk die brood versigtig plat met 'n vurk, draai om en maak seker dat die eier regdeur ingetrek het. Moenie die brood breek nie. Kry 'n pan om medium hitte gereed met 'n bietjie olyfolie en botter. Plaas nou jou brood met 'n spaan daarin en laat stadig braai. Gooi bietjie sout en peper op die rou kant. Draai om as dit lekker goudbruin of amper swart begin raak. Nou sny jy jou brie in skywe. Plaas die skywe brie oor die brood en smeer die cranberry jam bo-oor die kaas. Dit sal begin smelt, haal dit uit die pan as dit gereed is.

Onthou, as jy mense het moet jy ten minste twee snye brood per persoon regkry want almal eet meer as gewoonlik met die tipe ding! As ek baie moet maak, braai ek eers al die brood klaar en sit dit in die lou oond. Daarna sit ek dan die brie en jam oor.

Bedien met lekker koffie.

No comments:

Post a Comment